Teknik

Ved problemer med tv-signalet skal Stofa kontaktes - vælges anden mulighed er det for egen regning.

 

Før du kontakter Ebeltoft Antenneforening eller Stofa, bør du sikre dig:

At du ikke har brud eller manglende forbindelse mellem dit antennestik og dit Radio/TV-apparat.
Skift evt. kablet.

At apparatet ikke er defekt eller mangler strøm. Hvis du har flere apparater prøv om alle har samme fejl.

Spørg evt. naboerne om de også har udfald på signalet. Det vil være af stor hjælp for os at vide, om flere er berørt af problemet.

Er det en fejl som kommer udefra er du velkommen til at kontakte Stofa’s service afdeling, som hurtigst muligt vil søge at få fejlen udbedret, så du igen kan få fuldt udbytte af din tilslutning til fællesantennen.

 

Direkte information om driftsforstyrrelser

Heldigvis hører totale nedbrud og afbrydelser af såvel TV-signaler som internet til sjældenhederne i Ebeltoft Antenneforenings anlæg. Men vi har i dette efterår været ramt af flere udefra kommende fejl, som har haft betydning for medlemmerne brug af anlægget

Hvis det sker kan du få direkte SMS-besked til din mobiltelefon og en direkte mail til din PC eller tablet. Det kræver kun, at du tilmelder dig ordningen på Mine Sider på Stofa's hjemmeside.

Så vil du fremover altid blive holdt direkte opdateret.